Lycklig

Hej alla.
Hoppas att ni mår bra. Det var riktigt länge sen jag skrev här och det finns inga ursäkter för det.

Nu är manuset färdigt och utskrivet. Vi har inte haft möte på länge nu känns det som, senast  förra torsdagen. Men på fredagen förra veckan träffades vi och hade grillkväll hos Anton, alla förutom Stina. Det var jättekul och hade varit ännu roligare om Stina kunde vara med men hon var jättesjuk stackarn:(.

Nästa vecka kommer det inte vara något möte heller. Det är klassresa för Jocke och Aminas del och jag ska vara med i Andra Avenyn/Riverside-castingen hela veckan. Det kommer att bli jättekul.

Vi kommer ändå vara tvungen att träffas snart känns det som för det var länge sen, det känns inte kul. Jag kommer att uppdatera lite oftare lovar jag och glöm nu inte att Fanny är värre än mig på att uppdatera fortfarande (enligt mig), hahahaha.


Ni får alla ha det jättebra fram till nästa gång jag eller någon annan skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0