Internet, what's the deal?!

Hej allihopa!

Ni har nog märkt att min närvaro på bloggen den sista tiden inte har varit så bra. Detta är något jag har våndats över något enormt, men ni ska veta att min anledning inte har varit brist på engagemang (verkligen INTE) utan det har helt enkelt varit så att mitt nät har legat nere i nästan en månad.
Det är hemskt, men *ta i trä* det verkar ha löst sig nu så det är bara att sätta igång och blogga igen!

Jag hoppas att ni har lagt märke till våran fina videoblogg här på Teater På Hjul. Jag är minst sagt överlycklig över detta, äntligen har det blivit av!

Fan, jag har inte skrivit på länge, det märks. Det finns inga ord kvar, men det har hänt väldigt mycket kan jag meddela er kära läsare.

Nästa gång ni hör av mig hoppas jag att det blir genom videobloggen :)

Take care!
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0