Onsdag och möte

Hej hej
Idag var teater på hjul på möte med studiecirkeln för att bli en förening!
Alla i grupper utom Amina var med, så vi fick presentera vår femte skådespelare.
Mötet gick väldigt bra även om vi inte hann förberada något innan, vi skulle ju ha träffats en timme tidigare men Shvan och Anton blev sena under deras sista dag hos andra avenyn. men det är sånt som händer.

Efter mötet med studiecirkeln gick vi upp til Jockes lägenhet och hade ett eget möte. Det blev dock ganska kort idag men det tar vi igen.

Jag ska  också hålla med mina kollegor om att Antons ursäkt var väldigt fin och han är väldigt förlåten!

Imorgon har vi manusmöte, det ska bli väldigt roligt. Jag längtar verkligen efter att vi ska bli klara med manuset så att vi kan börja repa på riktigt!
 
Jag ska också hålla med mina kollegor om att Antons ursäkt var väldigt fin och han är väldigt förlåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0