Not good

Hej alla.
Det är möte imorgon och då betyder det att jag har haft en hel vecka på mig
att höra av mig till 32 skolor. Ibland så har man så sjukt mycket att göra så
man inte har tid med allt som man planerat in. Det här var ett sådant fall tyvärr.
Det är klart att man har någon tid på dygnet men man kan ju inte ringa till de flesta
skolorna efter kl.15.00 för då har de flesta lärarna och rektorn antingen gått hem
eller sitter på Möte. Men jag måste helt enkelt ta mig tid och göra detta innan veckans
slut. Har vi nämnt att vi har fått svar från ett par skolor redan? Det känns skönt att allt
går så bra nu.

Det var allt för mig. Ha det så bra allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0