Kära ni

Måste börja med att säga att jag håller verkligen med Jocke angående Antons fina ursäkt.
Läste även i bloggen igår att du verkade lite nervig Anton. Ta det lugnt! Vi är alla en grupp, och ibland flyter det inte på lika bra som det kanske alltid gör annars.
Vi finns ju här för dig och för varandra för att tillsammans ta oss ur dom här perioderna (vilket jag känner på mig inte alls kommer vara långvariga).

Shit happens but we wipe it up!

Idag tycker jag att vi börjar vårat möte med extra mycket kramar så kanske vi får ännu mera energi till vårat möte med Studiecirkeln.

Ses snart! Küss!


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Yes box! Jag gillar eran blogg :)



Dessutom är "Shvan" dödligt läcker! Haha

2009-03-04 @ 15:25:56
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0