We're great!

Hej!

Jag kan inte annat än att säga att vårt land äntligen har bevingats med sol och värme! Jag är superglad över det och under dessa härligt lediga dagar har jag tillbringat nästan all min tid på stranden och bara njutigt av tillvaron. Självklart har  många av mina tankar förts till Teater På Hjul och jag har peppat ordentligt. Manuset håller just nu på att läsas igenom av mina kära motspelare och under morgondagen skall vi träffas och bearbeta det som behövs. Vi skall även diskutera vår Hemsida som inom kort kommer att lanseras. Självklart kommer inte det att hota bloggen, den kommer fortfarande att leva kvar, ni kommer bara kunna gå in mer på djupet hos Teater På Hjul.

Om allt går enligt planerna så börjar repetitionerna under nästa vecka, imorgon blir det mest administration eftersom det bara är jag, Stina, Anton och Amina (Ljud- & ljus) som träffas. Fanny är på festival och Shvan, som kommer att regissera när vi repeterar, är i Norge.

Gå ut och smält i värmen ni också nu!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0