I väntans tider!

Hej allihopa!

Ja, jag har fortfarande krångel med mitt nät, och kan endats kommunicera genom att låna andras datorer så jag tar varje tillfälle i akt att skriva ett nytt blogginlägg!

Det har ju skett stora förändringar i Teater På Hjul. Våran begåvade Shvan har ju,som ni säkert redan hört vid det här laget, fått en huvudroll i Andra Avenyn's spinoffserie Riverside! Helt underbart roligt, och vi är alla lika glada och stolta över hans framgång!
Fast...det kommer bli ganska tomt utan honom måste jag medge.
Ingen som sjunger falsksång eller är högljudd...hm, stort tomrum.

Att Shvan lämnar oss för ett tag har också medfört att vi var tvungna att lägga vårat färdiga manus på is och skriva ett helt nytt!
Som tur är så har redan Jocke påbörjat, och nästan skrivit klart ett helt nytt manus! Som förhoppningsvis vi ska börja repa på nästa vecka.
Den planerade turnén runt i Sverige kommer också skjutas upp, tills vi helt enkelt är hela ensemblen igen. Dock kommer det inte att hindra oss från att åka runt till olika skolor med våran nya pjäs!

Man kan säga att det här är som en pånyttfödelse för Teater På Hjul. Nya saker händer hela tiden känns det som och  man vet aldrig vart det kan sluta :)
Och nu när alla har tagit studenten så kommer vi ha mer tid till att träffas, vilket jag och alla andra vill. Annars piskar jag er!

Puss på er alla och ha en underbart trevlig helg i regnet!





Kommentarer
Postat av: ebba

Hej stina (och ni andra hjulare) vill bara säga att ni gör mig grymt imponerad. Ni verkar vara så himla målmedvetna och brinna för det ni gör. Så tufft att ni vågar satsa! Jag vill komma och se er.



Keep on going.

/ebba (grattis fina stina i efterskott jag är ledsen att jag inte kunde komma till din 20årsdag).

2009-06-12 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0