Fullspäckat!

Hej alla nära, kära och inte så nära och kära!

Jag vet att jag inte varit aktiv på ett tag gällande bloggen men jag är faktist tvungen att använda den hederliga ursäkten "Jag har haft alldeles för mycket att göra"

Och det är faktist sant! Studenten är nu genomförd (för övrigt så var det den bästa dagen i mitt liv), sedan har jag också varit och firat andra studenter. Men det är inte det som gjort mig upptagen. Som tidigare nämnt så har Shvan fått en roll i SVT:s nya webbsatsning Riverside, Är verkligen jätteglad för hans skull och tycker verkligen att han förtjänar det här!! Men som ni säkert redan förstått så har det innebärt lite komplikationer för Teater På Hjul, så vi är just nu inne i en fas då vi ändrar stora delar av konceptet och jag håller på att skriva massor av ord på massor av papper så jag känner mig snart helt och hållet förlöst. Men allting hålller på att åtgärdas, tro mig, jag håller i spakarna.

Teater på Hjul  står fortfarande, och lita på mig när jag säger att hösten kommer vara fullspäckad.




Shvan kommer ni kunna följa i höstens nya dramaserie Riverside, missa inte det!




Studenten var underbar! Grattis till dig också Anton! Inte för att jag *host* har fått något *ehm* grattis från dig heller *host*

Ta det lungt nu folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0