Anton drar iväg

Oj oj och ack ack vad det finns nyheter inom Teater På Hjul just nu.

Manus bokstavligt talat sprutar utr oss och nyrligen hade vi en enligt mig väldigt givande workshop. Dock är detta ingenting som jag kommer gå in på för jag har bråttom och press på mig just nu. Anton drar nämligen iväg till Malexander i Östergötland och sin där liggande sommarboning för att fira midsommar. Det är ingen idé att du googlar det för allt du får upp är bilder på poliser. Varför detta är kan du ju i och för sig fundera över tills jag är tillbaka. Övriga hjul rullar såklart som vanligt och mig hör ni ifrån igen om en dryg vecka kan jag tänka mig.

Må väl och försök klara dig utan mina fina inlägg
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0