Åh!

Heeeej!

Idag skiner solen, men inte bara utomhus utan även hemma hos mig. Närmare bestämt så känns det som att JAG skiner.
Det enda som jag har tjatat om i flera månader nu är att mitt nät har legat nere, och att jag inte har haft en jävla aning om hur jag ska fixa det.
Mycket krångel till och från har gjort att jag nästan gett upp hoppet. Men icke!
Idag så hände det äntligen!
Min kära bror kom över och hjälpte mig att försöka få det att funka och vips så funkade det!
Så ett enormt stort tack till honom. Nu behöver jag inte känna mig socialt missanpassad bland en grupp som faktiskt kan nå ut till varandra genom internet.
Tack och åter tack!

So, Im back in the game.

Thats all for now!



Kommentarer
Postat av: Anton

& för intresserade vill jag poängtera att just den t-shirten hade Stina när hon i ett litet sällskap framförde en cover på klassikern; Fire water burn under en sk. sommarshow.

2009-06-24 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0