rep rep rep!!

Hej gott folk!

Okej, nu fick jag precis ett sms av Anton där han så snällt påminde mig att blogga :) och när mina kära medskådespelare ska behöva påminna mig om att blogga är något fel. Borde gå in o blogga så fort jag rör en dator och undvika facebook och msn.

Jaja, idag var en väldigt bra dag för teater på hjul tycker jag. Vi repade i vår fina replokal och körde igenom hela manuset och kunde göra scenerna på riktigt! Åh, vad det var kul att spela teater igen, har inte gjort det sen i april typ. Det känns som att vi verkligen är igång nu.

När jag, anton och stina gick längs mölndalsvägen träffade vi dessutom ingen mindre än vår älskade Shvan. Väldigt trevligt, det var ett tag sen. Han dock inte prata så länge med honom iom att han satt i en bil haha, men det var kul att se honom.

Jag längtar nu till på fredag då vi åter igen ska repa! Åh, det är så kul när man känner att vi kommer nånvart med allt, snart är pjäsen klar och vi är på olika skolor och liknande och spelar!

Jaja det var allt för mig nu, ha det jättefint och fortsätt läs!!!

Här får ni dessutom en liten liten fin bild på oss allihop!



Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0