Sjuk....eller är det bara allergi?

Hellooo.

Japp, idag var det möte men jag kunde tyvärr inte vara med pga att jag har kännt mig otroligt krasslig. Har varit snorig och yr hela helgen och jag trodde det skulle gå över till idag, men det gjorde det inte tyvärr.
Men jag sa åt dom andra att repa utan mig vilket jag VERKLIGEN hoppas att dom har.
Har själv legat och läst manus nerbäddad i min soffa och det är vad jag kommer fortsätta göra hela kvällen. Känner mig faktiskt LITE  bättre *ta i trä* så det kommer snabbt vara överstökat med min sjukdom hoppas jag.

Förlåt om det jag skriver kanske låter lite osammanhängande, men det kan lätt bli så när man även känner sig lite febrig. Usch.....hatar att må såhär! Dock så har jag mer vilja och energi när jag e lite sjuk (vilket jag fortfarande förnekar att jag är) än när jag är fullt frisk. Lite skumt men så är det.

Saknar mina hjul så otroligt och jag hade verkligen sett fram emot dagens möte...synd att det blev som det blev.
Jag vill ju bara att manuset ska sätta sig fast i hjärnbalken NUUUU!!!
Men vi syns ju på torsdag så jag hoppas att jag inte längtar ihjäl mig tills dess.

Imorgon blir en fullspäckad dag, men jag ska nog hinna klämma in ett inlägg då också! Då förhoppningsvis inte lika feberflummigt. Utan bara flummigt.

Ta hand om er nu!

Kommentarer
Postat av: Linus

Krya på dig :)

2009-08-11 @ 20:28:08
URL: http://www.linusloquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0