God morgon typ..

Hej och goddag människor.

Nu sitter jag här ensam i min lägenghet, ska snart gå till jobbet och kände att det var dags att skriva ett inlägg här. Var ju dessvärre längesen det hände. Men nu skriver jag!

Saker går bra för oss nu, manuset börjar sitta, men det känns konstigt att inte ha med Shvan på möterna längre. Vi ska repa för fullt under veckan så att vi blir riktigt bra till hösten nu..Snart kommer vi antagligen få tillgång till vår replokal och det kommer underlätta en del. Sommaren har gått väldigt fort och jag börjar bli ordentligt stressad över att vi ska hinna, men vi är iof asbra så det är klart vi gör det.,
Puss på er alla människor. Gör något bra varje dag o gå in o läs bloggen!!

Klicka f�r att st�nga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0