Resultatens tid

foto av AntonÄr det någon mer än jag som håller tummarna för att Shvan inte har fler bilder att visa upp från Sci-Fi mässan? man blir ju avundsjuk som bara den. Det var ju inte direkt som att jag stod och diskuterade livet med Mads Mikkelsen större delen av dagen, haha.

Jag går just nu med ett djupt sår i hjärtat och tårade ögon över uteblivandet av dagens administrationsmöte. Dagarna som går mellan att jag träffar alla mina hjul känns längre ju bättre jag lär känna dem och just nu vill jag inget hellre än att sjunka ner soffan bredvid Fanny och Stina samtidigt som man drar djupa livgivande andetag från Jocke och Shvans blossande. Nej, nu kan jag inte prata om det mer. Längtan blir bara värre.

Vi kommer snart få klart manuset. Det känner jag på mig - detta är nämligen resultatens tid. Novelfilmen som TeaterPåHjul har att tacka för sin uppstart ska snart ha en redovisning och förhandstitt kring sig. Sedan är det bara en fråga om veckor innan den färdiga filmen har premiär - Jag ska äntligen få se mig som Emanuel. Sedan så har mitt projektarbete, även detta en film, haft premiär idag och visas nu på min skola med jämna mellanrum. Klart att manuset kommer bli klart. Det skulle inte förvåna mig om hela pjäsen blev klar nu i dessa underbara tider.

All kärlek från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0