I väntan på möte ...

Idag har Teater På Hjul ett extra-möte, varför? För att vi behöver justera manus och skriva så pennan glöder som det så fint heter. Det känns hemskt att erkänna det, men vi ligger lite efter med manus, det skulle varit färdigt i början av April, men det är det inte. Jag vet att allt kommer gå bra, men jag känner mig ändå stressad. Många scener är färdiga och behöver bara finslipas, men vi har också många som inte hamnat på papper än. Jag vet att det löser sig eftersom vi är så kreativa, men jag antar att det på ett sätt är ett bra tecken att man känner sig stressad. Hur som helst så kommer det att dyka upp en synopsis* här på bloggen över pjäsen, så fort allt är klart. Så håll ögonen öppna.

Nu har Shvan i alla fall ringt och pratat med alla skolor utan sju stycker som han skall ta tag i efter lovet, och jag har mailat dem alla, nu väntar vi bara på svar. En glad nyhet är ju att vi redan fått två skolor som nappat, så än så länge har vi två helt säkra skolor på schemat, de andra skall höra av sig innan den 24e April, men de har varit väldigt positiva måste jag säga.

Nu skall jag förbereda mig inför mötet i en varm dush.


Ha't bra

*' Synopsis, från grekiskans syn och optik (samskådande), kortfattad översikt över berättelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0