Som en pil genom vinden

Det gick så otroligt bra när vi repade idag!

Är så himla lättad över att vi faktiskt kan hälften helt utantill nu, och att vi har blivit så säkra med dom scenerna på golvet.
Speciellt med tanke på den hemska drömmen jag hade för några dagar sen, som handlade om att vi hade premiär....och jag kunde ingenting. I drömmen var jag tvungen att springa och kolla manus HELA tiden.
Borde man inte ha sådana drömmar inför premiär? Inte precis när vi kommit igång.
Min hjärna kanske arbetar för fort.

Förra veckan blev vi intervjuade av QX, en intervju som blev otroligt bra. Dock får man väl se det i skrift innan man vågar säga för mycket.
Iallafall, eftersom det är en helt ny "era" för oss, så bestämde vi oss för att ta nya bilder som vi ska skicka in till QX.
Så dessa foton tog vi igår och jag måste säga att dom ser otroligt proffsiga ut!
Det var vår egna nyblivna diva Anton som tog dessa foton, förutom dom som är på divan själv, som jag fick fota.
Så det kommer bli otroligt roligt att få se våra nunor i tidningen, som räknas komma ut i slutet av september/början av oktober, om jag inte minns fel.

Det känns verkligen som att allt går bättre för varje dag som går. Dock ökar även det där pirret i magen i samma takt. Men det är bara bra att det finns där faktiskt. Lite nervig är alltid bra att vara.

Tills vi hörs igen - ha det bäst kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0