Mindmaps

C teaterpåhjulHej kära vänner. Hoppas ni har haft en underbar helg och att ni överlever trots att den nu börjar lida mot sitt slut. Eller nej usch vad säger jag. Det är ju hela kvällen kvar. Vad ska ni ta er till med den hade ni tänkt? Själv ska jag bryta förpackningen på en Toblerone oh slå på Moulan Rouge. Anledningen till att jag försöker få det att låta som att helgen snart är slut är att jag får återse min kära teatergrupp imorgon och då ska det diskuteras. Jag avslutade nämligen förra arbetsveckan med att bli sjuk och missade därför ett viktigt möte i fredags. Dock spenderade jag min kureringsperiod med att sitta och jobba fram de första versionerna på allt PR-material. Det ska bli jättespännande att se vad de andra medlemarna har för åsikter om hur jag verkställt vad vi pratat om. Jag vågar tyvärr inte visa hur saker som affisch och flyers ser ut nu, men jag ger er en liten smygtitt på lite mindmaps här på bilden. Själv tycker jag verkligen om hur det börjar te sig.

Och wow! Vi är med i QX - nordens störste gay-tidning. jag har letat febrilt i ett ex jag fick tag i utan framgång efter vår artikel, men du kanske har bättre tur? Hur som helst så finns artikeln i vart fall att beskåda på QX hemsida. Underbart! Nu händer det alltså. Nu är det snart dags.

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0