Ledig dag.

Idag har varit en relativt slö dag. Jag har inte gjort någonting, vi hade ingen repetition idag så tiden har stått ganska stilla. Tråkigt.

Annars går allt som på räls som man brukar säga. Vi har repat intensivt nu de senaste och som Stina säger så sitter snart allt där det ska. Första halvan av manuset går nästan som ett rinnande vatten och jag är så otroligt glad att vi har kommit såhär långt *Peppar, Peppar -Ta i trää*, ja, jag är skrockfull. Extremt också.

I Tisdags träffade vi vår kostymör Rebecka, hon visade glatt upp sina idéer över hur våra karaktärer skulle se ut, vad för slags kläder, smink m.m. Det var verkligen bra! Känns som att hon träffade på pricken. Ingen av oss var onöjda över huvudtaget :-)

Imorgon är det dags att ta nya tag och repa. Jag älskar varje sekund av det, längtar redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0