Premiären närmar sig med stormsteg!

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag känner att jag är skyldig er ett inlägg :)

Någon mer som ligger några inlägg efter är vår kära Fanny, hon har nämligen kommit clean och erkännt att skrivandet inte är hennes grej. Inte blir det någon skribent av henne. Men vem vet, ni kanske får äran att överaskas av ett inlägg av henne någon gång igen. Så fort allt har lagt sig kan jag tänka mig att hon tittar fram, för det är verkligen stressigt nu.

Not. Fanny, vi gillar dig ändå, det vet du :)

Men men, här har ni mig i alla fall, på skrivande fot. Eller kan man säga så? Skrivande hand kanske... Fingar? Bah! Hur som helst så närmar sig premiären nu, tiden går fort och om jag inte fått magkatarr på heltid eller ett nervöst sammanbrott när allt har lagt sig så kommer jag börja tro på mirakel, haha, nej, skämtåsido (för övrigt ett sktifult ord) allt känns väldigt bra *ta i trää*. Självklart ligger nervositeten där och tittar fram ett par gånger om dagen, men så ska det vara, eller hur? :)

Vi har som sagt i tidigare inlägg tre fulla föreställningar nästa vecka, sedan har vi föreställningar för skolor och Mölndals fritidsgårdar veckorna efter, så det känns bra. Men vi vill självklart ha fler nu när vi ändå har chansen, så varför inte ta med dina nära och kära och boka in resten av dagarna :)


...Och som Stina sa, förhandsvisningen för Spelberoendes Riksförbund gick utomordentligt bra och vi var alla extremt glada, det var en skön känsla, en speciell känsla.



Dessa låtar är vad som får mig och Stina att, tro det eller ej, tagga till och lugna ner oss i stressen :)
Det är verkligen musik som vi ska peppa till innan premiären på tisdag!











Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0