Kostymprövning!

God kväll!



Idag har varit en riktigt spännande dag. Vi ägnade nämligen förmiddagen åt att prova kostym i stan, med andra ord våra karaktärskläder. Det var en härlig känsla och jag måste säga att jag är helnöjd. Vår stylist Rebecka hade tänkt ut en hel del i förväg så det gick fortare än vad jag trodde. Eller, för att  gå i affärer och pröva kläder med tre damer så gick det fort. Det beror på hur man ser det. Anton var dock inte närvarande då han firar tvåårsdag med sin flickvän, Grattis till er :)

Hur som helst, kläderna kommer vi att få senast onsdag. Då faller ännu en pusselbit på plats och allt kommer kännas bättre, för jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var stressad. För det är jag. Mycket. Men allting faller mer och mer på plats, så egentligen bör jag inte oroa mig. Fast jag antar att det kommer på köpet.






Nu skall jag öva text som bara den!


Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0