Helt på måfå

Hej på er denna tisdagskväll.

Hoppar in i blogg-eten ett tag bara för att skriva lite om allt möjligt.
På måfå helt enkelt.
Dagarna tickar iväg inför premiären, och det vi egentligen fokuserar mest på nu är bokningar...bokningar...bokningar..och återigen bokningar.
För vilka ska vi spela för om ingen kommer?
Visserligen har vi ungefär 3 föreställningar fyllda med folk, men vi vill ha mer!

Det som dock är väldigt roligt och härligt är att Spelberoendes Riksförbund inte kunde få nog av oss i lördags, utan vill nu komma och se oss igen! Då har man gjort något rätt iallafall :)

Vad som möter Teater På Hjul imorgon är både det ena och det andra.
Framförallt administration, men sen hoppas jag på lite kramar också. Kramar är bra när man  inte får lyssna på metal i deras närvaro. Ger ungefär samma dos av glädje...Men bara ungefär.

Satan!
Denna tiden nästa vecka så har vi spelat igenom premiären av "Du är din egen fiende" och står antagligen och håller något högtidligt tal.
Tänk, att det verkligen kommer att hända. Det är ju det här jag har drömt om sen jag vet inte när.
Sen så länge jag kan minnas egentligen.
Vi ska få stå på en av Göteborgs största Teaterscener och framföra våran EGNA pjäs. Som förövrigt Jocke borde få en Guldbagge för (inte för om jag vet att man kan få det för sådana här saker...men ändå!).

Du ska få ett eget pris av mig Jocke...ska bara komma på vad jag ska göra först...hmmm....:)

Ne, usch. Nu blev jag nervös. Eller hungrig. Eller mätt. Eller törstig.

Törstig var det nog.
Iväg mot kranen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0