Efterlängtad högtid. Åh!

Åh, det är så mycket som jag räknar ner till nu. Inte bara vår efterlängtade premiär och allt vad det innebär utan nu även till en av mina absoluta favorithögtider - Halloween. Nu syfter jag inte på den svneksa versionen där man ska sitta och ha det så tråkigt och jobbigt så möjligt för att "hedra" de närstående som gått bort. Jag ser inte det fina eller vackra i att sitta och må dåligt över någon man tyckt om. jag kommer förbjuda alla mina nära och kära att komma ihåg mig på det sättet.

Så nu har jag retat upp det svenska folket tillräckligt. Nu ska jag gå in på vad det faktiskt är som jag ser fram emot.

Halloween! En högtid med färger, former, ljud, ljus och rörelse. En dag då man får klä ut sig och tönta sig utan att få skit för det. Jag har förberett en hel del för mina aktiviteter nu. Utstyrseln är klar och känner jag mig riktigt snäll så ska jag få upp en bild på den efter imorgon. Jag kommer ha en mängd vänner hem till mig för en ordentlig kväll med alla möjliga trevligheter. Åh!

http://i97.photobucket.com/albums/l221/marshall_gage/HappyHalloween1.gif

Men som sagt, premiären är ju också väntad.... men Halloween desto mer just nu! Ååååh!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0