Bildat på Facebook och hemsida

Oj oj oj nu har jag suttit och bildat mig (hihi ordvits) på såväl hemsida som Facebook. Massa nytt och fräscht ligger uppe i bildgalleriet från vår repetitionssession med gästregissör Lena Holmberg. Det är bara att kika in, och glöm inte att lämna en liten kommentar i gästboken om hur duktig jag är.

Vidare så har jag spenderat hela denna normalroliga måndagseftermiddag med att knåpa ihop ett ordentligt pressutskick inför vår smygpremiär av Du är din egen fiende. Nu måste vi bara lösa det ordentligt med likal så är saken biff. Att jag går in på detaljer blir bara trist så jag släpper ämnet innan det går för djupt.

Här är bilder från när vi var påväg till repetitionen. mer finns som sagt på hemsida och Facebook





Må väl och ta hand om varandra
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0