Anton vidoebloggar

Hahaha, när katten har gått så dansar Anton på bordet... eller nåt. Idag har vi repat och sånt. Jag tänker inte beskriva mer med denna uråldriga metod utan ska låta rörliga bilder tala sitt tydliga språk. jag har nämligen lyckats - på helt egen hand ska tilläggas (om det nu inte framkommer) - skapa och lägga in ett videoinlägg.

Mänskligheten finner inga gränser!



Nu ska jag göra annat. Teater På Hjul är offeciellt klart för dagen... klockan 20:37 - lovely!

Må väl vänner

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha klockrent anton! Har jag sagt att jag tycker att du är grym? Annars säger jag det nu, Du är grym! :D

Ring mig i veckan! Kram kraam

2009-10-27 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0