Torka?

Just nu är det fortfarande söndag, men när jag är klar lär det säkert ha slagit över till måndag.

En ny vecka på ingång som jag inte har en blekaste aning om vad den kommer att bjuda på.
Enda som jag har fått informerat om (och kommer ihåg) är att jag ska passa min underbara systerdotter två gånger i veckan. Annars är det torrt.

Nu när vi inte träffas dagligen i gruppen så är det svårt att hålla reda på vad dom andra gör. Tråkigt =/
Men jag kommer antagligen få hjärtattack om det inte blir något slags möte iallafall den kommande veckan.
Saker behöver göras!

Usch...varför måste julen vara så nära? Har aldrig haft pengar på jul och i år blir det ingen ändring på det. Pengar pengar pengar...Måste allt vara så förbaskat dyrt? Varför ska det vara så dyrt att leva?

Gah! Jävla pengar.
Så, nu svor jag också. Yay
Och så blev klockan Måndag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0