Premiär på tisdag!!

Det var ett tag sen mina kära vänner.

Jag vet att ni inte har sett mycket av mig här, men jag är kvar i teater på hjul, jag lovar. Kom på vår föreställning nästa vecka så får ni se!

Ja, vi har ju vår officiella premiär nu på tisdag. Det är så konstigt. Men underbart, vi har jobbat med det här i ett år nu, vid sidan av jobb och skola och nu är det dags!! Jag känner mig väldigt nervös och stressad men vet att vi kommer klara det perfekt, vi är ju grymma!

Den här helgen har för min det bestått av jobb och träffar med teater på hjul. Vi har förberett allt innan premiären och idag köpte vi mat till premiärfesten och det blev inte lite mat! Kommer bli rikigt kul.

Imorgon fortsätter vi med rep och liknande och vi är alla riktigt taggade att göra världens bästa pjäs.

Så nu ska jag sluta skriva för ska upp om sju timmar för att ta mig ut till angered!!

Puss o kram på er alla från Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0