Solen!

Hej allhopa!

Jag har varit väldigt frånvarande mot min vilja här på bloggen. Anledningen är mitt ***** internet som inte har funkat på ca 2 månader...om inte mer?
Men misströsta ej! Bara för att mitt internet inte funkar står inte världen still, även om det ibland kan kännas så.
Manuset har som sagt blivit klart och förra veckan så läste jag, Anton och Fanny för första gången igenom hela pjäsen tillsammans. Det var surrealistiskt.

Men det är fortfarande mycket arbete kvar att göra och speciellt i dessa tider är det svårt att få ihop en hel grupp på de satta tiderna vi har för möten. Det återstår att se vad som händer, det bara måste lösa sig. MÅSTE!

Iallafall, imorgon tar våran kära Fanny studenten! Tänka sig :) Och nästa vecka blir också en händelserik en.
Jag fyller 20 på tisdagen (har önskat mig ett externt nätverkskort så jag äntligen kan få nån kontakt med internet )och om jag inte minns fel så tar även resten av Teater På Hjul studenten den veckan.

Så, nu vet ni lite mer om vad som pågår.
Än är inte resan slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0