Deadline för bilder

Anton här med ett kort inlägg. Som ruppens fotograf ger jag mig själv några ordentliga rapp nu eftersom bilder som utlovats fortfarande inte visat sig på bloggen. Jag har satt en ordentlig personlig deadline för min bilarbete till lsutet på den här veckan så senast måndag nästa vecka så ska de ligga upp nytt och fräscht här.

Anton har mycket att göra i skolan och har dessutom börjat förstå att han snart ska komma att bli en alldeles färsk student ut i världen. Till råga på allt så var det studentbal igår och jag är allt annat än pigg idag kan jag ju säga.

Avslutningsvis så vill jag bara ta och jubla lite för det nya videobloggandet som satt igång även om jag tycker det är förödande för vår och framför allat min proffesionella exteriör som jag försökt att upprätthålla. Jag vill därför säaga att jag inte kan stå för någnting jag säger i videobloggandet. När Anton har en kamera framfrö sig händer de mest egendomliga saker med hans personlighet och tillvägagångssätt. Dett är någonting han verkligen inte kan ställas till svars för. punkt och slut.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0