Veckoslutet

Så var det då dags för ännu en fredag. Jag själv har sedan länge helgen fullbokad med inspelningar, men det vore spännande att höra om vad de andra hjulen ska ta sig till med denna helg nu när vi inte har melodifestivalen att samlas tillsammans framför. Vi har en Fanny som roar sig i Stockholm och en Jocke som även han ska delta i mina inspelningar, men i övrigt är jag lika oinformerad som er och inte glad över det.

Är det ingenting du saknar? Någonting som du vill veta om oss som vi inte berättar med våra inlägg. Vi skriver ju ofta och om mycket olika saker, men inte ens då kan vi ju få med allt och det vore jättekul - tycker jag i alla fall - att få ett hum om vad du vill höra om. Fråga på nu!

Och du, trevlig helg på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0