Trevlig kväll

Hej alla.

Igår var det som vanligt melodifestivalen. Denna gången med mig, Fanny och Jocke.
Vi hade det faktiskt väldigt trevligt. Anton kunde inte komma för att han höll på med sin
filmprojekt i skolan. Det var ju lite synd men vi tar förmodligen igen de nästa lördag.
Teater På Hjul har möte på onsdag nästa gång på onsdag om inget snabbmöte kommer
dyka upp innan det. Jag har i uppgift att ringa runt till resterande skolorna fram till onsdagsmöte. Jag kommer nog börja ringa runt imorgon om jag har tid. Vi ska även på möte med Studieförbundet på onsdag och då ska vi förmodligen fylla i papprerna som ska göra oss till en förening.
Jag får faktiskt avsluta de här korta inlägget. Jag har inte så mycket annat att berätta om
men det har säkert något annat hjul.

Ha de bra allihopa



Kommentarer
Postat av: Julia

nu ligger vinnaren av månadens blogg uppe

2009-03-01 @ 15:21:19
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0