möten och pjäser

Hej!!
Det var längesen jag bloggade  nu, missade ju en del möten så jag hade inte så mycket att berätta om. Det kändes som mer än två veckor utan teater på hjul och jag har verkligen saknat teater på hjul. Men i onsdags var jag med, och det var så kul att träffa min saknade teatergrupp. Vi satte oss och hade administrationsmöte och kom fram till att vi måste börja på allvar med manus. Om ett halvår åker vi ju!

Igår var ju teater på hjul, som Anton skrev, och såg teatertvåornas produktion på Anegeredsgymnsaiet, Jag går trean där så min klass fick se den några timmar tidigare, var därför jag inte gick med gruppen. Men pjäsen var väldigt bra, en väldigt duktig klass. Hoppas resten av teater på hjul uppskattade den också.

Nää., nu vill jag börja skriva manus och repa på allvar. Tänk när vi står där med manuset färdigt i handen och repar timmar i sträck...Jaja, det kommer. Nu är det möte på Onsdag och då träffas vi igen!

Massa pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, Fanny och övriga. Vi hejar på er.



Jerker och Maria

2009-04-04 @ 01:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0