Måndag!

Hej alla underbare läsare!

Idag är det måndag och ännu en vecka är ännu ogjord.
Våran Fanny är ju borta den här veckan, precis som Anton sa, och det kommer bli tomt. Vi kommer inte ens ha ett produktionmöte på onsdag, känns jättekonstigt!
Dock är det inte bara Fannys "fel" att det inte blir nåt möte, utan vi har alla lagt våran hand till det här problemet.
Tex så  ska jag på en utvärdering av föreställningen Måsen, som visades på Backa Teater hösten 08-våren 09.
Kommer bli väldigt kul att träffa dom igen, och även få sprida Teater På Hjul nyheten!
Hm, ska kanske skriva bloggadressen på en tröja tills dess...?

Men på torsdag ska vi vara väldigt produktiva igen. Även om gruppen kommer sakna ett hjul (ha-ha) så ska vi göra vårt bästa för att hålla tillbaka tårarna. Jag tar med mig näsdukar till oss alla.

Och sist men inte minst, så känns det bra att sidan är igång att uppdateras, ska jag piska lite extra för att öka tempot, moha!

Auf wiedersehen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0