Hej!


Det är sent, jag är trött. Övertrött. På ett bra sätt.
Känns som att den här dagen har vart fylld av överraskningar, känner mig som ett sockerstinnt barn.
Vad är det här egentligen för känsla?

Manusmötet blev ganska kort, men väldigt produktivt. Även om det krävdes lite mer kraft av våra tre hjärnor (Anton, jag och Fanny) att skapa en scen, så gick det mina vänner.
Jocke och Shvan var idag borta på jobbintervju, så dom kunde inte närvara vid detta magiska tillfälle. Som straff får ni bjuda på drinkar nästa möte. White Russian tack.
Anton kan få lite te med mjölk i, så att han också få vara med i gemenskapen! Han är ju faktiskt källan till kärlek i våran grupp och den källan måste man göda!

Anledningen till varför mötet blev lite kortare var att vi drog iväg till Teater Uno för lite gruppdiskussion om "Värsta och bästa publiken". Det var hur trevligt som helst! Många välbekanta ansikten mötte man också, så det var underbart. Inte nog med det (låter som en tvshopsreklam...usch) så bjöds det på soppa också. Gratis mat förfan! Kunde inte bli bättre. Jag såg även till att sprida vårat namn, Teater På Hjul, så mycket som det bara gick. Så majoriteten på tillställningen fick höra tala om oss, med glädje. Som sagt, jag vet inte vad som hände med den här dagen, men väldigt bra blev den.

If it's not broken, don't fix it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0