Hallå, Hola!

Måste bara börja med att säga att jag blev näst intill tårögd av Antons rörande ursäkt. Mycket fint skrivet, och ja, du är förlåten tills nästa gång du slår oss under bältet, hahaha!

Annars är allt bra och det flyter på ordentligt. Idag har vi möte med Studiecirkeln som skall göra vår lilla trupp till en ståtligt förening. Känns så bra som det kan kännas. Vi har även vanligt möte idag och under morgondagen nalkas manusmöte där jag hoppas att vi använder vår kreativa sida till hundra procent och inte somnar eller dyl (Ta åt dig, du harmlösa människa)

Jag hoppas att alla har det lika bra som jag.

Ta hand om varandra!




Kommentarer
Postat av: Makrill

Kul att ni delar blogg :P

Lycka till med den framtida turnen ^^

2009-03-04 @ 13:06:03
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0