En ursäkt från hjärtat

Det känns som att allt jag gör här på bloggen numera är att ursäkta mig för diverse förteelser från min sida. Den här gången är det dock på blodigt allvar och viktigt att få ut inför allmänheten. Detta är en ursäkt i ord som kommer direkt från hjärtat.

Jag vill beklaga mig å det djupaste på grund av min bedrövligt dåliga närvaro under de trivsamma små sammankomsterna som av Teater På Hjul ordnats under lördagarna med anledning av den pågående Melodifestivalen. Trots att tanken om att göra en träff av denna sort till någonting återkommande ursprungligen frammanades av undertecknad så är jag den med absolut sämst närvaro. Att ha mycket runt omkring sig som kräver uppmärksamhet och prioritet över annat är dock inget brott, men i helgen så tog jag ett stort steg ut på farligt vatten då jag ljög för mina kära kamrater i TeaterPåHjul.

Jag uteblev inte bara från kvällen till Merlodifestivalens ära utan gjorde detta på falska grunder och detta är någonting jag ångrar djupt både en och tusen gången. Jag ber på detta digitala tillvägagångssätt från djupet av mitt försiktigt, men ack så starkt kärleksfulla hjärta att Shvan, Jocke och Fanny ska förlåta mig.

Jag ber med andra ord till vår barmhärtigt ståtlige ordförande, vår alltid så förståndige marknadsansvarige, diverse gudar samt annat som påstås finnas där ute i kosmos och sist, men absolut inte mist den av dessa som givit mig chansen till ett fortsatt kamratskap - Fanny. Denna fantastiskt underbara, lekfulla och på alla positiva sätt anmärkningsvärt unika flicka har i all sin härlighet och strålglans - som bara finns att se då hon skiner upp i sitt ojämförligt vackra och charmiga leende - förbarmat sig över mig som en syndare och öppnat armarna för mig att återinträda i den underbara genomenskap som fyller hela min själ med värme varje gång jag tänker på den.

Jag älskar er alla högre än den ljuvaste nybakta chokladkaka... och det vill inte säga lite.

Förlåt mig!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Roligt nog blev jag sugen på choklad :)

2009-03-03 @ 21:55:07
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0