Shlager och snö

Japp, igår satt Tetaer på hjul samlade och såg på melodifestivalen. Väldigt trevligt. En del hjul blev faktiskt riktigt engagerade och Anton försod tillslut hur röstningen fungerade. Haha, men det var kul, det  blev lite mötesprat också, men det är ju ganska svårt att komma ifrån, haha. Jag och Anton åkte en stund efter att det var slut, jag skulle ge mig iväg och jobba natt och Anton skulle försöka ta sig hem i snön. Det hade ju snöat riktigt mycket när vi var hemma hos Jocke och Amina vilket ledde till att vi missade vår buss. Men det gick ganska bra ändå, bara stackars Anton som missade sitt  tåg i Mölndal och fick åka in till stan istället.
Nästa möte är på onsdag, men Teater på hjul ska ju redan ses idag, om några timmar bara. Sedan ses vi alla imorrn igen så vi har mycket tid på oss att smyga in lite turneprat.
Det var allt för mig den här gången men nästa vecka händer mycket för Teater på hjul så fortsätt läs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0