Repetition

Det är fult av Fanny att ta mitt ämne till ett inlägg, men jag får göra mitt bästa ändå utan att repetera frö mycket av det hon redan har sagt.

Först och främst så har jag varit fruuuuuuktansvärt dålig på att redigera bilderna som tagits. Jag har ju massor av kul at visa från vår senaste melodifestival-kväll. Nu pratar dock Jocke om att uppdatera vår fina lilla blogg och utveckla just bildbanken så då hamnar de säkert där.

Igår var det möte och idag är det dags för ett till, så långt är väll i alla fall alla med. Idag är det fokus på manus - också redan sagt. Vad som dock glömts bort lite är arbetet med En snabb slant. Vi hann aldrig fylla i blanketterna under gårdagen så antagligen blir det att ta tag i idag... om vi orkar. Själv har jag otroligt dåligt med ork idag utan någon egentlig anledning. Vi får se hur det går.

Puss
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0