Hallå där ute!

Hejsan allihopa,

Jag ber om ursäkt för att jag inte presenterat mig förut. Jag heter Amina och det är jag som är ljud- och ljusansvarig på "Teater På Hjul".

Jag har känt Jocke och Shvan sedan tidigare och när de berättade att de ville starta en teatergrupp som de ville turnera med så förklarade jag för dem att de skulle behöva en ljud- och ljustekniker. De tog med mig med öppna armar och det är jag glad över!

Jag har tidigare praktiserat och jobbat ideélt på ett ställe som heter Gisleparken som ljud- och ljustekniker.

Där har jag jobbat med live-framträdanden med flertalet svenska och världskända artister.

Jag ser verkligen fram emot denna resa som ska ta start den 7:e september i år,

och tror definitivt att det kommer att bli bland det roligaste jag gjort.

Ha det fint tills nästa gång vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0