SISTA FÖRESTÄLLNINGEN IMORGON ONSDAG

Hej alla därute.

Imorgon kommer vara en speciell dag, på många sätt. Kommer nog vara den längsta dagen någonsin.

Vi ska nämligen ha våran sista föreställning av "Du är din egen fiende" i P1, Kulturatom. Känns jättekonstigt både för att det var så längesen vi spelade den samt att det faktiskt är sista gången.
Känns som att det var igår vi hade premiär på Andra Stället...men det var ju mer än en månad sen.
Hm...inte så jättelång tid ändå?

Idag ska vi iallafall kolla på lokalen. Har själv inte varit där sen jag gick första ring på Angeredsgymnasiet.
Det är en väldigt trevlig lokal, dock har jag fått berättat för mig att den kanske är lite för stor?
Aja, jag kommer inte ihåg nåt haha.

Men men. Imorgon är alltså sista föreställningen. 
Vi kommer spela kl. 9.30 för skolelever/lärare. Detta  innebär att vi måste vara där kl.8 för att kunna repa lite innan. Detta innebär att jag kommer bli tvungen att åka kl.7.15 hemifrån.

Kommer bli en smått sorglig, och väldigt trött dag imorgon.
En epok går i graven.



Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0