Back in business

Ja, idag ska nya saker hända för Teater På Hjul som jag har förstått det hela. Vi ska titta på en ny lokal och förbereda ett uppspel som kommer genomföras imorgon. Spännande spännande. Helt ärligt vet jag inte ens vilka vi ska spela för. Hoppas det blir en stor publik så att vi går out whit a bang som man säger. För som det ser ut nu så är detta vår sista föreställning innan årsskiftet och kanske den sista med den här uppsättningen på länge. Även detta: spännande spännande. Hur ska vi reda oss ute i världen nu när vi inte har en pjäs att syssla med?

Jag kan ju avslöja lite lätt att jag råkar veta att vissa av medlemmarna redan planerar för fullt för nästa projekt och det kan du hitta fler hintar kring på hemsidan som förövrigt snart även kommar fyllas med bilder från uppspel av Du är din egen fiende. Som sagt - spännande spännande.

... det är nästan så att jag borde byta rubrik?! Nej, engelska är coolt.

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0