Jag satt i tio minuter och försökte komma med en lämplig rubrik... Ger upp!!

Sena natt!

Jag borde verkligen lära mig att lägga mig i tid på kvällarna, speciellt när det är repetitioner dagen efter. Nu är klockan 01:33 och jag har inte ens vänt blicken mot sängen - illa!
Men däremot så har jag läst manus och övat repliker som bara den! Med andra ord är jag väl förbered inför morgondagens möte och rep.

Vi har väldigt många bollar i luften just nu hela gruppen, idéerna bara sprudlar ut! Jag älskar när kreativiteten hos oss alla används så det skriker om det. På förra mötet kom en hel del spännande och bra förslag upp som Stina skall få höra allt om imorgon :-)




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0