Det börjar arta sig!

Vi är så bra!
Nu börjar resan på riktigt känner jag. Under repet idag så fick jag den där glöden i mig som talade om hur grymma vi är. Dels fick vi ju ett härligt besked och dels så börjar vi lära oss manuset och känna på våra karaktärer mer och mer. Jag har en del monologer att lära mig till på tisdag, sen får jag lov att vara stolt över mig själv. Måste säga att jag är jättenöjd över de andra också, men allra mest är jag stolt över dem. Replikerna naglar sig fast mer och mer nu och manuset börjar få liv. Det är en härlig känsla.
Idag satt vi även ute och repade då vädret talade om för oss att det bara hade varit dumt att stanna inne. Med andra ord, det var en härlig dag och vi var fyra härliga personer som var riktigt ambitiösa ute i underbara solen.


Ut i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0