Greetings from the One and Only

Jag kan inte göra mycket annat än att hålla med min kära kollega vad gällande inlägget om "fullt upp". Det händer mycket för TeaterPåHjul just nu och arbetet flyter på för att vi ska kunna hitta det femte hjulet... och nu menas inte det på det där klassiska negativa sättet. Vår ensamble ska bli komplett och jag är minst sagt spänd.

Hej förövrigt, jag är ingen mindre än the one and only Anton. Tanken var att jag skulle kunna klämma fram ett inlägg för att inte få hjulen Shvan och Jocke att verka allt för tragiska i sitt enastående bloggande. Jodå, nog är även jag en högst verklig medlem utav vår härliga skara. Jag kan även gå i god för att vår fjärde medlem, Fanny, är relativt verklig. Dock ska du inte hoppas på för mycket. Att hon skulle sätta sig och skriva blogg... är inte speciellt troligt. Men vi ska såklart alla vara hårda med henne så att hon får fram något litet inlägg i alla fall.

Vidare så har jag väll inte så mycket mer att meddela mer än att ännu ett möte har hållits och TeaterPåHjul har börjat arbeta på manuset till vad som ska bli vårat storslagna verk. Vi har blivit mycket förvånade över att vi faktiskt är riktigt duktiga på ide-sprutandet och kompliterar varandra bättre än jag vet inte vad. Vi håller dig såklart uppdaterad över vad som händer, men denna sista vecka i november ser det just nu inte ut att bli av något möte. Det är nämligen så att vi har ett födelsedagsbarn nu i veckan.

Grattis i förskott till Shvan
och god fortsättning till dig som läser!

         

Kommentarer
Postat av: Lilja

sv: Låter jätteintressant! Ska bli kul att följa er blogg! =)

2008-11-25 @ 23:16:27
URL: http://liljasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0