inget möte idag

Hallå alla!

Nu är det Fanny som skriver. Mitt första riktiga blogginlägg i hela mitt liv skulle man nog kunna säga. Jag kände att det var min tur att upptatera lite i och med att alla andra har gjort det innan. Idag är det som sagt Shvans födelesedag, stort grattis till honom! Vi hade inget möte idag, på grund av olika anledningar som dök upp, kom fram till att vi inte skulle hinna vara där så länge så det var inte så stor mening med att ha det. Men det gör inget, vi har kommit så långt ändå. Vi började skriva en monolog vid förra mötet och det gick väldigt bra och snabbt så manusskrivandet kommer nog gå undan när vi väl kommer igång. Vi väntar alla med spänning på den femte medlemen, man vill ju såklart lära känna personen så snabbt som möjligt, men det kommer. Fram tills nästa gång önskar jag alla allt gott och ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Magne

Vad kul att du har börjat blogga nu, kommer att fortsätta gå in här då och då ;)

2008-12-05 @ 22:06:25
URL: http://www.zirro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0