Budgetmöte nalkas

Jo, jag kan ju inte säga annat än att jag rodnar lätt när jag läser vår käre Jockes inlägg. Att det skulle bli mer levande här på bloggen verkar fortfarande vara endast en blöt dröm, men jag arbetar nu frisk för att få det lite torrare och lite verklingare genom att skriva ett duktigt inlägg. Haha, nej vars, jag vill bara understyka vad Jocke berättade och berömma honom lite för att han är så duktigt mogen. Mycket riktigt så ska kvällens möte ägnas endart åt budgetering och annat lagom roligt. Det kommer ta en väldas massa tid och vi har mycket att ta upp, men det är som sagt mycket viktigt och kan inte läggas på is längre.

Det förra mötet måste ju erkännas gick allt annat än regelrätt till. TeaterPåHjul kändes lite opepp för ett möte, men det var ändå kul att träffas igenom och påminnas om att man har en härlig teatergrupp att arbeta med. Vi började sammanställningen av våra karaktärers historia och pratade mycket förberedelser inför manusskrivningen.

 En massa skolarbete nu på slutet av terminen kräver dock  tid och uppmärksamhet samtidigt som projektarbetet är aktuellt för flera av medlemmarna. Jag arbetar ju som sagt med en filmproduktion och det är mycket arbete kring det. Ehum, undrar sóm jag vågar göra lite reklam för filmen utan att få smäll på fingrarna. Haha, besök hemsidan vet jag och läs mer:

hjaltar-film.deficio.se

jag laddar nu för budgetmötet ikväll och och sedan sova gott i vetskap om att bloggen nu är uppdaterad!
Må väl
      

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter spännade detta :) detta ska följas :)

2008-12-12 @ 01:25:58
URL: http://emmagunnarsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0