Ej okej

Detta inlägg skriver jag som en ursäkt å Shvans och Fannys vägnar. Uppskattar att dem tar sig till informationen när dem finner sig själva läsa detta :)
Det är nämligen så att det är meningen att vi alla skall vara aktiva i bloggen, och självklart så är det inte så att Shvan och Fanny inte vill skriva, för det vill dem säkert. Men var är engagemanget? Jag tror att jag talar för både mig och Anton när jag säger att om man tror att man kommer undan med ett enda inlägg så tror man fel. Jag skriver bara av ren påmminelse till mina kära kollegor att det inte är okej. Är det bara jag som tycker att ett sådant betéende borde vara straffbart? Eller vad säger ni? Borde vi tvinga Fanny och Shvan att passa upp på mig och Anton och vara våra personliga assistenter i en hel vecka varje gång dem inte uppfört sig när det gäller bloggen? Detta gäller endast bloggen naturligtvis. För när det gäller allt det andra är dem jätte aktiva

Men som sagt, eftersom Shvan och Fanny verkar har fått för sig att dem är alldeles för upptagna med att gå på galor, ta emot Oscars och bli plåtade på röda mattan så får vi påminna dem om att det nu är Skärpning som gäller :)



                                                                   ( Pure evil )
                                        

Detta var bara en mild utskällning från min sida utan någon som helst ilska innehållande :)

Väl mött

                          
                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0