Aint no sunshine when shvan is gone

Heej alla.

Jag märker att jag har vart saknad här på bloggen, men jag har
faktiskt bra anledningar. Jag har inte haft någon fungerande
internet på flera veckor nu, jag har inte haft möjlighet att gå någon
annanstans och skriva, det är ju skönast att skriva när man har sin
goda dator i knäna.

Det går väldigt bra just nu för Teater på hjul, vi hade ekonomimöte
i onsdags och vi ska fortsätta med den imorgon onsdag igen, jag
förstår att ni tycker att det låter tråkigt med ekonomimöte, men vi
har alltid kul.
Jag ska skriva min karaktärsbeskrivning till min roll i pjäsen nu
efter att jag har skrivit klart här.
Vi har börjat gå in djupt på karaktärerna, det är viktigt att man känner
de väl innan man börjar med allt annat.
Nu står det 2-1 till mig mot Fanny iaf, haha hon har ju inte heller
skrivit så mycket.

Det är snart jul för er som firar det, och det betyder jullov, alltså mer
tid att träffas så vi kommer träffas flera gånger under veckorna, förrutom
Anton som kommer att åka till sin sommarstuga eller vad det nu är i 2 veckor.
Det finns inte så mycket mer att skriva nu men jag lovar att börja skriva oftare.

Hej då alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0