Söndagskväll

Ännu en vecka har gått och vi närmar oss slutet på denna långa Söndag.

Jag börjar verkligen få  i gång sommarkänslorna nu när våren börjar komma, trots att dagens väder inte var i sitt bästa skede. 

Hur som helst så har dagen bjudit på en många roliga stunder. Jag pratar naturligtvis om Antons kortfilm, som han nämnde tidigare. Det var sista inspelningsdagen idag, hade väldigt skoj, även fast värmen inte riktigt var på min sida. Men klaga skall man icke för som inlägget fick sin början så känner man att värmen och våren är påväg. Big time.



På Onsdag skall vi i Teater På Hjul till Angereds Gymnasiet för att titta på en föreställning som andraårsstudenterna sätter upp. Det var Anton som tipsade om att vi Skulle dit eftersom han redan varit där en gång innan och eftersom han säger att pjäsen var bra så får vi ju lita på det, såklart :)
Snart skall vi även se Fannys pjäs som hon sätter upp tillsammans med sin klass, även det på Angereds gymnasiet.




Imorgon har jag en del skolor att maila, vi måste boka datum, planera tider och allt annat smått och gott som måste fixas innan vi dyker upp hos diverse gymnasium. Shvan och Amina har varit jätteduktiga och ringt till nästan alla 54 skolor och förhandlat med dem, vi har bara några få kvar som vi skulle återkomma till av olika anledningar, eller sådana som helt enkelt inte har svarat. Men det är också någonting som tas tag i imorgon.

Ha en bra start på veckan imorgon gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0