Underbara väder!

Blev riktigt lycklig idag när jag steg upp ur sängen, skulle ta mitt morgonkaffe och fick syn på solen. Himlen är klarblå och hela dagen känns jättehärlig.
Snart kommer sommaren och då blir det för oss att tjäna pengar och bli rika som troll så att allt går igenom. Vilket det självklart kommer att göra.

Nu för tiden känner jag mig mer och mer taggad inför turnén i höst. Jag längtar som fan och ju mer vi skriver manus, desto mer vill jag bara ställa mig på scen och berätta vår historia för allmänheten, dela med mig av mig själv och de andra pärlorna i vår härliga grupp. Som ni antagligen vet så har vi ju inte berättat någonting om vår föreställning eller vad den innebär för er läsare, men inom kort kommer det att dyka upp en lite synopsis över pjäsen här på bloggen.

Hoppas att ni får en utomordentligt underbar dag ute i solen mina vänner!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0