Ny vecka på ingång

Hej alla underbara läsare!

Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag!
Var på scifi-mässan i helgen och träffade Shvan o Fanny, som ni redan kanske läst. Bilder på vad dom hade för sig får ni nog se inom kort.
Vi kunde bara konstatera att en dag så ska vi också sitta där och skriva autografer åt pirriga fans som knappt vågar gå fram o prata med oss.

En ny vecka är som sagt på ingång, och även om tiden börjar bli knapp nu med att skriva färdigt scenerna vi ska ha till tidningsintervjuerna, så vet jag att vi inte har något att oroa oss för.

Satt och tänkte efter veckans manusmöte att fan, va duktiga vi är!
Det enda vi har när varje möte börjar är en idé om vilka som ska vara med i scenen - det är det enda.
Men sen lyckas våra kloka huvuden sätta ihop scen efter scen och jag kommer på mig själv med att tänka....hur gjorde vi det här?
Inte för att någonsin tvivlat på att våran gemensamma kunskap i gruppen skulle vara dålig, tvärtom, men jag vill ändå att vi ska klappa oss själva på axeln och säga "bra jobbat idag!".

Ser jättemycket fram emot att träffa er på onsdag och att Anton ska hålla i mötet!

Take care you assholes! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0